.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از زبان رئیس اورژانس استان ؛
جزئیات سقوط مرگبار سنگ در جاده سوادکوه
شمال نیوز : ذکریا اشکپور اظهار کرد: خبر حادثه سقوط سنگ در جاده سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد. بلافاصله همکاران از پایگاه ورسک به محل حادثه که در ورودی تونل ورسک به سمت شمال بود اعزام شدند.....

شمال نیوز : سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن یک نفر و نیز مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط سنگی در ورودی ورسک در جاده سوادکوه بر روی خودروی پژو ۴۰۵ سواری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، ذکریا اشکپور اظهار کرد: خبر حادثه سقوط سنگ در جاده سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد. بلافاصله همکاران از پایگاه ورسک به محل حادثه که در ورودی تونل ورسک به سمت شمال بود اعزام شدند.

اشکپور تصریح کرد: این حادثه، در اثر سقوط سنگ بر روی خودروی پژو 405 اتفاق افتاه و متأسفانه یک زن حدود 60 ساله در دم جان باخت و یک مرد 50 ساله به شدت مصدوم شد. این مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و با مراقبت کامل به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شد.

وی یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش این مرد مصدوم برای انجام درمان‌های تخصصی به بیمارستان امام خمینی( ره) ساری منتقل شد./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.